VR

Virtuální realita je silným tématem už víc než dvě desetiletí. Všichni si pamatujeme filmové vize budoucnosti, kde se téměř každá aktivita, včetně sexu, mohla odehrávat ve virtuálním světě. I když ani dnes není ještě každodenní součástí našich životů, implementování VR do profesionálních simulátorů nebo herních konzolí je běžně k vidění a je otázkou spíše měsíců než let, kdy se budeme s prvky virtuální reality setkávat denně v rámci marketingových kampaní. VR je totiž jeden z nejžhavějších marketingových trendů.

 

Vyzkoušej než koupíš

Hlavní předpokladem pro úspěch virtuální reality v marketingu je možnost vyzkoušet si produkt dříve než ho zakoupíte, a to v podmínkách, které simulují jeho reálné užívání. Nejde jen o to, si vyzkoušet a „osahat“ nějaký produkt, ale také o to ho vyzkoušet v simulaci reálného prostředí. Pokud si například kupujete vysokohorský stan, můžete ho vyzkoušet v simulovaném prostředí himalájského tábora.

 

Dostupnost

Virtuální realita se v poslední době stává extrémně dostupnou.  Zprostředkování virtuální reality a náklady na tvorbu VR videí jsou menší než než by si většina lidí představovala.  Nejlevnější brýle pro konzumaci VR ( Google Cardboard) prodává Google za méně než 10 USD. Jedná se o zařízení, do kterého vložíte váš chytrý telefon aplikací pro přehrávání videí pro VR. Už dnes jsou firmy, které vytvoří svoje videa a šíří je společně s brandovanými brýlemi, které posílají svým klientům. Náklady na natočení VR  videí rapidně klesly a společnosti si je můžou nechat vyrobit již za méně než 200 tisíc korun.

 

HealthBeat a virtuální realita

U nás v HealthBeatu nechceme stát stranou tak výraznému trendu a společně s našimy partnery z agentury Brainz, kteří se VR marketingem, jako jedni z prvních u nás zabývají, společně vytváříme nabídku produktů, které spojují virtuální realitu a svět zdravotnických zařízení. Od nás tedy o virtuální realitě určitě neslyšíte naposledy