Jak psát dobrý obsah pro vaši kliniku

writing

Když píšete obsah pro stránky vaší kliniky, píšete nejen pro vaše pacienty ale také pro internetové vyhledávače. Je důležité rozumět potřebám vašich potenciálních klientů ale také vědět, jak zajistit pozornost vyhledavačů. Mějte na paměti, že pozornost čtenáře na webu je mnohem kratší než u tištěných médií a je zapotřebí si osvojit některé zásady. Tady jsou naše tipy.

Jděte rovnou k věci

  • uvědomte si, že uživatel internetu má pozornost na úrovni šestiletého dítěte
  • informujte
  • buďte autentičtí
  • buďte upřímní
  • uveďte vždy nejdůležitější informace prví, potom až detaily

Soustřeďte se na titulek

  • uživatel chce najít svoje informace tak rychle, jak je to možné
  • používání podtitulků ve článku umožní čtenáři se rychle zorientovat
  • nepište dlouhé bloky textu
  • rozdělujte a čleńte text do kapitol

Pište pro každého

  • vyhýbejte se složitým medicínským termínům
  • nepoužívejte vznešený jazyk
  • používejte nekomplikovaný, obecně srozumitelný jazyk

Myslete na SEO

  • používejte klíčová slova
  • používejte variace klíčových slov
  • pište v první řadě pro čtenáře, potom hledejte cesty pro SEO
  • klíčová slova musí být přirozenou součástí textů